|  | vindspejle, motorcykelskærme,
      cockpitdækken, helt plan aluminiumsbund. Der er hængslede aluminiums
      sæder med værktøjsrum under, forsynet med læderpuder og løse rygge
      med læder. Karrosseriets farve fransk blå.Højde 90 cm, frihøjde ca. 12 cm.
 Vægt, anslået, 650 kg.
 Instrumenter
      eksisterede ikke, men efter de gamle opgivelser er den nu forsynet med
      vandtermometer, amperemeter, benzinmåler, olietrykmåler, speedometer, omdrejningstæller
      til viskerdrevet på motorblokken og et almindeligt ur.
 
 Kendte ejerforhold:
 1. Bygget af mekanikermester og
 bilforhandler Svend-Eiler
        Kronsbjerg i
 Odense kort efter krigen og flere gange
 ombygget af ham
        (Vognen er altså ikke
 bygget til Nordisk Specialvogns Klassens
 specifikationer, de kom først flere år efter
 - men den viste sig at
        passe til klassen).
 2.  En hugger i Odense.
 3. 1950-52 Markus Mikkelsen, Odense,
 som fik vognen
        indregistreret.
 |  |   |  |