|  | 
    
      
        
          |  Den
            store Clément uden tag, fotograferetret foran Charlottenborg på
            Kongens Nytorv i København ved starten på klubturen 20. august
            1905 til St. Heddinge. Ruten gik ad Roskilde Landevej til Køge,
            hvor de hurtigere vogne ventede på de langsommere. I St. Heddinge |  | blev frokosten indtaget på Hotel Phønix. Et
            påtænkt besøg ved Stevns Klint måtte opgives fordi der ikke var
            tid. Den "henrivende" hjemfart gik over Kongeskoven,
            Hellested, Tryggevælde og Dalby til Vordingborgvejen. I Glostrup
            bød brygger Axel Hansen, selv |  |  | 
    ivrig motormand, på fadøl i
    haven. Kl. 17 var man tilbage i København.
 Skibsreder Johnsen på 50/60 HK Clément-Bayard vandt
      vandrepokalen -ved lodtrækning.
 Med Diatto-Clément'en kørte Bagge med familie i 1908
      til Tyskland og Norditalien uden at have chauffør med - og han nåede
      helt op på toppen af Brocken, skrev pressen.
 I slutningen af 1908 havde Bagge anskaffet sig en 6-cylindret Hotchkiss på 75 HK, af
      fabrikken betegnet som 40/ 45 HK.
 
 
 
 
 Især vittighedsbladet Klods Hans var ude efter Frederik
    Bagge. I 1907 den ene gang efter den anden. I et forslag til internationale
    advarselstegn for automobilister mente Klods Hans at der på Østerbrogade i
    København skulle opstilles en plakat med billede af hofbogtrykkeren og fem
    knyttede hænder, som tilkendegivelse af at Bagge ved at påkøre en  cyklist
    på Østerbro havde hensat befolkningen i raseri over for automobilsporten.
    Hvorfor det tilrådedes at køre med stor forsigtighed.
 |  |