|   | 
    
       les, at han efter sin utroligt driftige
      far Poul Nørgårds død beboede »kavalerfløjen« på Wesselsminde, som
      faderen havde gjort til svagbørnskoloni. Henry Nørgård var en ivrig
      motorsportsmand, dog ikke med Rolls-Roycen, det var på motorcykel. For
      eksempel udtog Danmarks Motor Union ham til en af de tre danske deltagere
      i det internationale seksdages motorløb i 1929, de to andre var så
      kendte folk som Holger Sønderup og Krøyer Christensen. 
         Asger Bukkehave fortalte mig for mange
      år siden, at han i 1936 havde annonceret en Reo Royale (Victoria?)
      Coupé til salg i Jyllands-Posten. En læge i Ulbølle havde baldret den
      ind i et træ og nu skulle Bukkehave skille ham af med den. En ingeniør i
      Århus (Schibye) reflekterede, i følge Bukkehave med den begrundelse at
      han gerne ville forhandle Reo - det var i sidste øjeblik - og derfor
      ville lære mærket at kende. Men Bukkehave skulle tage hans RR i
      bytte. Den var på det tidspunkt sort. Bukkehave overtog den og  lod den  
       
       
       
       
       5CB på udstillingen i Forum 1927 i ny skikkelse. Til højre
      samme karrosseri fotograferet i England.  | 
      | 
    
      
        
           indregistrere, men rejste
            kort efter til USA og blev der nogle år. Besøgte blandt andet Reo
            fabrikken, som netop på det tidspunkt holdt op med at fremstille
            personbiler. Efter krigen blev Ghost'en aldrig indregistreret igen.
            Men da veteranbil-interessen begyndte at vågne,  | 
            | 
          fik flere nys
            om den, og som Bukkehave sagde begyndte både danskere og
            udlændinge at rende ham på dørene, men ingen gav ham indtryk af
            at ville sætte den seriøst i stand. En af de interesserede ville
            udstille den med en sølvplade med Buk-  | 
         
       
        
     | 
      |