|   | 
    
       Samme 1930 cabriolet som på bagsiden. 
       
       
       
       
       
      måtte kæmpe med tilsvarende store underskud.
      (Aktiekrisen på WallStreet). 
          I efteråret 1930 kom så de nye 31-modeller, i alt 21
      fordelt nu på 4 serier, og til stærkt nedsatte priser, for at tage
      markedsandele fra konkurrenterne, priserne lå fra 795 til 2025 $. 
       
       
      Den største Nash, tidligere Nash 8, serie
    490 bar typebetegnelsen 8-90 og udviklede nu 115 hk. ud af 3.93 1., 890 og
    8-80 var begge topventilede, udstyret med dobbelttænding og som
    typebetegnelsen angiver 8-cylindrede. En lidt mindre sideventiler 8-70 på
    3.721. ydede 78 hk. var ny. Single Six blev erstattet af 6-60'eren og alle
    serier var moderniserede i de ydre linier. I 8-90'eren blev der monteret en
    ny gearkasse, som blev opreklameret med sloganet: »Safety Transmission with
      Silent Second«. 
     | 
      | 
    
         
      
        
          | 
             I juni 1931 introduceredes modellerne for 1932,
            den såkaldte 900 serie. Alle 4 serier fik nye V formede
            kølerpartier, den næststørste, 980, gik op fra 87 hk. til 94 hk.
            ved at benytte en Stromberg karburator. 
               Men allerede 8 måneder senere, i februar 1932,
            kom de virkelige 32-modeller. Karrosserierne var længere, lavere og
            bredere, skærmene blev moderniseret til et slankere udseende, også
            indvendigt blev bilerne udstyret i tidens ånd. Alle modellers
            chassisrammer var nu af X-typen, der var desuden indført friløb,
            synkroniseret 
           | 
            | 
          
             gearskifte
            og 5-punkts gummiisoleret motorophæng. Motorerne i de store serier
            1090 Advanced og 1080 Special, begge 8'ere, blev boret en smule,
            udstødnings- og karbureringsforbedringer medførte, at Advanced fik
            125 hk. ud af 5.28 1. og Special fik 100 hk. ud af 4.27 1. Den
            sideventilede 1070 Standard 8 blev også boret og ydede nu 85 hk. ud
            af 4.05 1. og sluttelig ydede serie 1060 Big 6 nu 70 hk. Trods alle
            de nævnte forbedringer faldt salget af Nash biler i hele 1932, men
            krisen var 
           | 
         
       
     | 
      |