|  | Den var i daglig brug i København, da Red.
      fotograferede den i 1963. Er den identisk med den 1928 cabriolet, som
      findes på Ålholm nu? Eller snarere en et par år ældre.
 
 der satset meget i 1920 og antallet steg til 1135 vogne.
 Produktionstallene for Nash i 1919 var 31.108 vogne, hvilket
      var stort nok for Nash, der gik stærkt ind for masseproduktion, derfor
      planlagde han en ny model i 1920, det skulle være en 4-cyl. vogn, han tog
      blot to cylindre væk fra den store Nash motor og 9 tommer i længden,
      motorens cylindervolumen blev derved på 2.93 1. og den udviklede 35 hk.
      Den nye vogn blev første gang vist i New York i januar 1920 og tiltrak
      sig der særdeles stor opmærksomhed. Produktionen gik i gang i november
      1920 på en helt ny fabrik i Milwaukee, og årsproduktionen af begge biler
      nåede 38.781, hvilket fik Nash ind på en Top-ti liste i U.S.A. Den delte
      pladsen som nr. 9 og 10 med Oakland og Maxwell.
 Årgang 1921 af den 6-cyl. fik type-
 |  |  
 
        
          | betegnelsen 691, den var blevet moderniseret i
            det ydre ved blandt andet nyt kølerparti og motorhjælm og i det
            indre med nyt elektrisk udstyr fra Delco, endvidere var modellen
            forsynet med »wonderful new springs«.Årsproduktionen af både model 691
 |  | og den 4-cyl. model 41 gik ned på 20.953 vogne,
            det var pænt, men det var kun lykkedes ved at sætte prisen ned med
            100-200 $ på de forskellige modeller, og Nash nåede op på 8.
            pladsen på Top-ti listen.Året 1922 bød ikke på nogen større
 |  |  |