|   | 
    
    
      
        Sportsvognshandleren solgte den til en ung mand i Farum,
          og endnu en gang blev vognen malet, denne gang Britisk Racing Green.
          Uden at være synet blev den annonceret til salg i Berlingeren 1969.
          Alfred Bruus i Jylland købte vognen og havde den stående 3-4 år,
          indtil han byttede den væk for enChevrolet
          cabriolet 1937   | 
          | 
        med Erik Lykke Thomsen i Århus. Nu blev vognen
          adskilt og chassiset restaureret ved hjælp af et større
          svejsearbejde. ELT blev imidlertid træt af vognen og solgte den i
          1974 til den nuværende ejer Kurt Mørkbak for 7.000 kr. Han har lavet
          chassiset færdigt med affjedring og bremser, men motoren er stadig
          knækket mellem to cylindre,  | 
       
     
     
    
  | 
      | 
    
       og der mangler en del stumper til vognen. KM er fortsat
      i gang med restaureringen, og har nu indledt samarbejde med den anden
      Triumph-ejer herhjemme. 
         Denne artikel om Triumph 1800 er opstået
      som følge af et besøg på Hillers Automuseum ved Hamborg. Der så jeg
      et pænt eksemplar af Triumph 2000 Roadster og kom derfor til at tænke
      på at »sådan en har du engang set i København«. Herefter satte jeg en
      annonce i Veteran Tidende om oplysninger om Triumph Roadster i Danmark.
      Jeg vil gerne rette en stor tak til de mange der har hjulpet mig med
      oplysninger, fotos og diverse papirer. Det har været en fornøjelse at
      lave denne artikel, og lærerigt. 
         
         
         
         
      
      Til venstre og højre Trd 1900 fotograferet i Nærum i
      Ole Karns ejertid af næste ejer, Bjarne Sørensen.
      | 
      |