|  |  
 
        
          | et karrosseri der mindede stærkt om en Ford A
            roadster med bagklap. Træværket blev skåret på værkstedet, men
            resten foregik hjemme i garagen. Der gik desværre også mange år
            senere ild i vognen, formentlig ved en kortslutning, og det meste af
            den bageste halvdel udbrændte. Det var i 1958. |  | Også rattet brændte, men Sørensen lavede et
            nyt.Fabrikationsnummeret er 4846, årgangen 1922. 1. indregistrering 4.
            februar 1923. Hvem der havde den før Ole Sørensen vides ikke. Suhr
            ville føre karrossen tilbage og købte i tidens fylde en løs
            karrosse — dyrt — i Jylland.
 |  |  | Poul Suhr har foretrukket at anbringe reservehjulene bag
      på vognen, men på højre side ses foden til det beslag som egentlig
      skulle holde hjulene.
       Senere også en hel vogn, bilforhandler Weinreichs i
      Holbæk, fabrikationsnummer 5053, årgang 1922. Det blev dens karrosse
      Suhr brugte, plus forskellige andre dele, og resten er solgt til Tyskland.For et par år siden tog restaureringen fart, alt blev sat i
      stand til mindste detalje. Vindspejl og kalechestativ blev rekonstrueret
      med stor hjælp fra Nordentoft, som tegnede sit af. Desværre indsneg der
      sig en misforståelse, så vindspejlsrammen ikke er helt korrekt.
 Suhrs vogn er forsynet med selvstarter.
 En fjerde af de små Wanderer-vogne ejes af bilforhandler Frikke
      i Esbjerg. Fabrikationsnummer 6943, første gang indregistreret 17/4
      1924 under E 161. Det fremgår ikke af papirerne, men nummerbogen siger at
      nummeret indehavedes af gårdejer Chr. Hansen, Stenmagle pr. Stenlille på
      Sjælland. 3/11 1927 bliver den omregistreret for autoforhandler G.
      Kjerulf, der hav-
 |  |