|  | 
 |  | Original og hjemmelavet roset fra bagsiden.
 at overgangene fra det ene godsstykke til det andet kunne formes som
      »bløde« overgange. Ved fremstilling af bærearmen brugtes ingen
      specielle måleværktøjer eller skabeloner, og i mangel af maskinhøvl
      kunne man have klaret sig alene med en drejebænk. Den væsentligste del
      af den tid det tog at fremstille armen medgik til filearbejdet.
 Af de oprindelige fire dørhåndtag og rosetter var de tre
      bevaret. Håndtagene er fremstillet af en zinklegering og forkromet,
      formgivningen er sket ved sprøjtestøbning i en stålform med en
      kvadratisk 8 mm /5/16") stålstang indsat i formen, således at
      stålstangen indstøbes i zinkmassen. Kromlaget var noget krakeleret og
      måtte fornyes, hvis håndtagene skulle bruges på det restaurerede
      køretøj. Det er den almindelige erfaring at genforkroming kan skørne
      zinken, således at håndtagene let brækker. En forkromningsvirksomhed i
      Århus har dog med held udført arbejde på zinkdele.
 Da jeg var tvunget til at skaffe det fjerde manglende
      håndtag på en eller anden måde, overvejede jeg situationen og valgte at
      fremstille
 
 Gammelt udvendigt håndtag og nyt færdiglavet.
 |  |