|  | Joseph Koch vinder sidevognsløb på. Gladsaxe Speedway
      1949 med Børge Thy som sandsæk. Fisker & Nielsen har venligst oplyst om følgende fabrikationsnumre
      og -år:       1934 fra motor nr.  1301 -  
      15001935                     
      1501 -   1900
 1936                     
      1901 -   2600
 1937                     
      2601 -   3400
 1938                     
      3401 -   4300
 1939                     
      4301 -   5300
       1940 og krigsårene 5301 -  
      60001945                     
      6001 -   6400
 1946                     
      6401 -   7000
 1947                     
      7001 -   7500
 1948                     
      7501 -   8000
 1949                     
      8001 -   8800
       1950 fra motor nr.  8801 -  
      96001951                     
      9601 - 10350
 1952                   
      10351 - 11250
 1953                   
      11251 - 12100
 1954                   
      12101 - 12750
 1955                   
      12751 - 13500
 (enkelte i  12500 - 12600)
 1956                   
      13501 - 13750
 (enkelte i  13181 - 13200)
 1957                   
      13751 - 13850
 (enkelte i  13651 - 13700)
 |  | 
          
			
				| 1958              
                  13851 - 13950 (enkelte i 13701 - 13750)
 1959              
                  13951 - 14000
 1960              
                  14001 - 14015
 >   De 12715 Nimbusser der produceredes blev
                  spredt over store dele af verden. Til Brasilien blev der
                  således i 1937 leveret |  |  en Nimbus mælkevogn, og året efter blev
                  en Nimbus udstyret med 20 mm kanon demonstreret. Den kinesiske
                  hær var også interesseret i Nimbus, den fik i 1937 leveret 3
                  stk. Til privatpersoner så langt væk som Ny Zealand og
                  Sydafrika blev der også leveret Nimbus.(fortsættes side 32)
 |  |  |