| par fine eksemplarer. Især bemærkedes en cremefarvet åben meget
                  velrestaureret.Ja, og så var der det sædvanlige kolossale antal Ford T og A'er. To af disse gjorde sig
                  bemærket, for en gangs skyld dog i negativ retning: Den alderstegne Ford T roadster 1915, hvor ikke
                  en stump er fra før 1922, samt en vidunderlig violet Ford A med kommodehåndtag. Sidstnævnte blev
                  heldigvis forment adgang til løbet.
 repræsenteret i størst antal. Vel ikke underligt, det må være den cykel, der har overlevet i
                  størst antal. Men adskillige andre mærker sås og nummerpladerne viste både dansk, svensk, engelsk
                  og tysk indregistrerede motorcykler. Bemærkelsesværdig var Find Sommers pragtfuld restaureret 1916
                  James, kørt af August Bendt, samt en tysk Adler 1903.
 Om aftenen var der arrangeret sammenkomst på slotspavillionen i Hillerød.
 M. Bessermann.
 |  | Resultater:Placering i rally og totalplacering, ærespræmie E. Lindvig Jensen, Ford T 1926. Klasse
                  1: Carl Johan Larsen, Citroën „A", klasse 2: E. Lindvig Jensen, Ford T 1926, klasse 3: Bjarne
                  Karlsen, Chevrolet 1931, klasse 4: Bent Vestergård, Austin 7 1935.
 Concours d'Élégance: Totalvinder Carl Johan Larsen, Citroen „A", klasse A: Carl
                  Johan Larsen, Citroën „A", klasse B: T. Gyring Nielsen, Ford A 1929, klasse C: Kaj Bach, R-R
                  1933.
 Motorcykler: Ærespræmie Henrik Houmøller, Super-X 1927.
 Rally: Klasse 1: H.-J. Fahrenburg, Wanderer 1906, klasse 2: Henrik Houmøller, Super-X
                  1927, klasse 3: H. P. Gribskjold, Suecia 1931.
 Concours d'Élégance: Klasse A: Henrik Houmøller, Super-X 1927, klasse B: Chr.
                  Rostgård, Harley-Davidson 1930.
 |